سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 90/9/15 | 9:57 عصر | نویسنده : هادی اخوان

 

برادربزرگوار ازآن جا اتفاقات روستایتان رابرای خوانندگان تشریح می نمایید ،ونوشته هایتان درچارچوب حوادث روستایتان است ؛لطف کنید چهره روستارابرای خوانندگان به تصویربکشید به گونه ای که بتوان حوادث آن رادر اذهان مجسم نمود وپی برد که موضوع ازچه قراراست.                          یکی ازخوانندگان

 

 

 

برادر بزرگوار

حرف حساب دیگر جوابی ندارد ،به روی چشم.روستایمان اگرچه اسمش برروی نقشه ی کشوری منقوش نگشته ولی نبض تپنده ی ایران است .مردمی خون گرم که می توان الگویی کوچکی از کشورمان باشد.تمام خصوصیاتی که درکشورمان به چشم می آید درآن قابل یافت است.بالغ بر دوهزاروششصدنفرجمعیت دارد وبه دوقسمت یا به عبارتی به سه قسمت بالامحله ،پایین محله ومیان محله تقسیم شده است .بالامحله ایها اکثر تحصیل کرده ی شهرهای بزرگند وقریب به اتفاق اصلاح طلبند .چندنفرهم سفرهایی به فرنگ وغیره داشته اند. پایین محله ایها که خودرامتدین ودلسوخته ی انقلاب می پندارند، جان می دهندبرای اصولگرایی .ومیان محله زیاد به این وآن وابسته نیستند وسرشان توی لاک خودشان است .کدخدای محل بارأی مستقیم اهالی انتخاب می شود که اززمان نه چندان دور این رسم برقرارگردید .زمانی که شعار می دادند، مردم قیم ماهستند وبایدسرنوشتشان راخودشان انتخاب کنند !تاکنون افراد معتدل انتخاب شدند که بتوانند، دعواهای این دومحله را به شکلی سروسامان دهند.منزلش هم در وسط محل قراردارد وتلاش می کند از هیچ جناحی در روستا حمایت نکند.

اختلافات پایین محله بابالامحله جزیی است وعلاوه بر نوع کشورداری ،انتخابات ،اقتصاد، آزاداندیشی وآزادی مطبوعات ومذاهب و... اختلاف چندانی ندارند! درظاهر یک پیاله اند ولی درباطن  حاضرندسرتوی بدن طرف دیگری نباشد.

 دارای یک مسجد ،حسینیه،مخابرات ،حمام عمومی،نانوایی،مدرسه می باشدوهمین امورمشترک موجب اصطکاکی بین اهالی گشته است وجنگ ودعوای بسیارراتشدیدمی کند .جانم به قربانت که هرچه ازروستایمان بگویم کم گفتم ودرنوشته های بعدی تلاش می شود،لحظه به لحظه رخدادهای آن را برای شماعزیزان به تصویربکشم تابیش تر باروستایمان آشناشوید.