سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 90/5/4 | 12:11 صبح | نویسنده : هادی اخوان

این بحث "داریم" یا"نداریم "دیگر ماراکلافه ساخت .یکی از آن گوشه بلندمی شود؛ می گوید: داریم ،یکی دیگر بدون مقدمه نمی دانیم ازکجایش پیدامی شود؛ می گوید: نداریم .یکی می گوید رشوه ورشوه خواری داریم .یکی می گوید هرچه چرخیدیم کمتر یافتیم .یکی می گوید: گرانی وامنیت نداریم یکی دیگر انگار که درزمین دشمن بازی می کند!می گوید: داریم .وهزاران مورد دیگر،که درانتهامی رسیم به سخن آن آقا که می گوید: اسکله های غیرقانونی داریم وآن آقا هم می گوید: نداریم. این وسط مردم بیچاره گیر افتادندواز بس سرشان راچرخاندندبه این طرف وآن طرف ،کلی سرگیجه گرفتند ونمی دانند به کدام باید اعتمادکرد.

همین مش رجب  بالامحله ی  ده ما که سیکل شان بادکترای امروزی برابری می کند؛ روکرد به این جانب وفرموده ،که این قدر به خودت فشارنیاور؛که برای قلب مریضت خوب نیست. یک دفعه می افتی می میری ،خداراخوش نمی آید! به فکرخودت نیستی به فکرمردم باش! اصلاًحواست راجمع کن وملتفت باش که حُسن بعضی از فرمایش های این برادران مسئول دراین است که مانندبسیاری از چیزها جنبه ی یک بار مصرف دارد!یعنی برای خالی نبودن عریضه ، چیزی میزی ازدهانشان غفلتاً خارج می شود یعنی فرمایششان راکه فرمودند؛فردایش خودشان هم فراموش می کنند، ومی اندازند پشت گوششان . اصلاً همین مسائلی "داریم "یا"نداریم "که این روزها داغ داغ است معمولاً تایک زمان معینی کاربرددارد! زمان که بگذرد، مسائلی به این مهمّی می روند بایگانی می شوند ومی روند پی کارشان ،تا بعدها که غفلتاً مبحثی دیگر ازدهان فلان مسئول خارج گردد. مگرنشنیده ای که گفته اند: سخن نوآر که نو راست حلاوتی دگر.

دیدیم حرف حسابی است .اگرنبوداین سخنان گرانبار ،هیچ گاه ژورنالیست به وجودنمی آمد، وعلم ودانش پیشرفت نمی کرد.باید زنده بودتا حرف های "داریم"یا"نداریم "آقایان را بشنویم واین طرف گوشمان درباشدوطرف دیگر دروازه!