• وبلاگ : روزنه
  • يادداشت : طنز بيانيه ي مفسدان اقتصادي درسال 90
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    نامه‌اي به مفسدين اقتصادي
    طنز- حسين قدياني:
    با عرض سلامي به گرماي آفتاب خدمت شما مفسدين اقتصادي، اميدوارم در هر سوراخ سمبه‌اي كه قايم شده‌ايد حالتان خوب باشد.

    حالا قبل از اينكه بروم سر اصل مطلب، از شما مفسدين اقتصادي خواهش مي‌كنم در مصرف برق صرفه‌جويي كنيد تا ديگر غارتگران بيت‌المال نيز از خواندن اين نامه لذت ببرند. هرچند كه شما آنقدر ذات‌تان خراب است كه به لج ما الان برمي‌داريد چهارتا لامپ اضافي هم روشن مي‌كنيد!

    و اما غرض از مزاحمت؛ متاسفانه شما مفسدين اقتصادي چند وقت است آرامش را از كشور گرفته‌ايد. آن از دولت خدمتگزار كه به خاطر معرفي اسامي شما (آن‌هم در جلساتي كه به خاطر صرفه‌جويي در مصرف برق، در تاريكي برگزار مي‌شود) تحت فشار است،آن هم از مجادله ميان مجلس و دستگاه قضائي. خب اصل دعوا زير سر شما جز جگرزده‌هاست والا چرا نمايندگان مجلس از قوه قضائيه تحقيق و تفحص كردند؟

    يعني قوه قضائيه در برخورد با شما دانه درشت‌ها همچين كه بايد و شايد عمل نكرده، بعد وسط رسيدگي به عملكرد قوه قضائيه، مسئله عباس پاليزدار به وجود آمد، ‌ بعد آن قوه به اين قوه گيرداد كه تا چشم فتنه را كور نكند از پا نمي‌نشيند، بعد نمايندگان مدعي شده‌اند توطئه‌اي عليه مجلس در كار است كه از قضا دستگاه قضائي هم همين اعتقاد را- البته درباره خودش- دارد و اين يعني اينكه قوه قضائيه معتقد است اين وسط مظلوم واقع شده و مجلس هم عقيده دارد آنجايي كه مظلوم واقع شده و مورد تهمت قرارگرفته، خانه ملت است؛ البته نبايد از مظلوميت دولت در اين ماجرا نيز غافل شد كه به هر حال وقتي مجلس و دستگاه قضائي و دولت، نه حالا بگو شوراي عالي انقلاب فرهنگي و... مظلوم واقع شده‌اند و عليه همه‌شان توطئه در كار بوده الهي ذليل شويد شما مفسدين اقتصادي؛ آب خوش از گلوي‌تان پايين نرود، الهي به حق اين شب‌هاي عزيز... اي بابا، وسط نفرين برق‌مان رفت!