سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 90/11/18 | 10:36 عصر | نویسنده : هادی اخوان

می گوید:ماکه باورمان نمی شود ،چنین چیزی امکان ندارد ؛نه !باورکردنی نیست .اصلاٌ باورش غیرممکن است .دروغ محض است.کارکاراین غربی های لامروت است که قصدتوطئه دارند ماراتحریم کردند بازآمدند نقشه ای دیگرکشیده اند! کاسه ای زیرنیم کاسه است .ازآن قرتی بازی فرنگی است!ازایشان که آبی گرم نمی شود.نه...من باورنمی کنم...

می گویم:مگرچه شده که این قدر داری شارت وشورت وهارت وپورت می کنی؟این همه اخم وتَخم برای چیست؟مگرامروزازدنده چپ بلندشدی؟ ...

می گوید:مگرخبرنداری واز اخبارروزدنیا بی اطلاعی؟

می گویم:بدجوری کفری شدم آن زبان لاکردارت رابجنبان ،ببینم چه شده ؟

می گوید: وزیرانرژی فرانسه به خاطریک دروغ استعفاداده است. ازقرارمعلوم مشارالیه برای این که گواهینامه اش به خاطرسرعت بالا باطل نگردد؛ ازهمسرش می خواهد تااتهام تخلف رانندگی رابرعهده بگیردوهمین کافی بود تادروغش علنی گردد ومجبوربه استعفاشود.

می گویم:همین دوکلمه حرف  موجب شده که این طوربه زمین وزمان  گیربدهی .بروخداراراشکرکن که توی کشورعزیزمان هیچ مسئولی به خودش جرئت نمی دهد که زبانم لال دروغی ازدهان مبارکش خارج گردد که مثل این نگون بخت مجبور به استعفاشود. کوروکرشویم اگرتوی این چنددهه یکیش رادیده یاشنیده باشیم!

نمی دانم چه شده که هنوزکلاممان تمام نشده جیغ سبزی کشید واز پهلویمان متواری گشت .حالاهم توی فکرم چه سخن سخیفی از دهانمان دررفت!!!