سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 90/10/30 | 11:40 عصر | نویسنده : هادی اخوان

 این روزها بسیاری از مردم ازعملکرد سازمان تعزیرات کشوری انتقادهایی دارند که اگردراصل موضوع کنکاش نمایند وموضوع رابخوبی موردمداقه قراردهند؛ آن وقت متقن خواهندشد که این عزیزان تمام تلاش خودرا درانجام وظایف محوله انجام داده ومشکل از جایی دیگرآب می خورد. برخی ازافراد مغرض بیهوده، مشکلات رابه گردن این سازمان می اندازند که سزایشان راخواهند دید. اگر چه شغل این عزیزان با کمی جابه جایی وتغییر هویت جزیی!همردیف سازمان 118 تغییر یافته وقیمت های کالاها رابه شاکیان گرانقدرگوشزدمی کنند که توی بازار دچارمشکل نشوند وسرشان کلاه نرود ،درهرصورت ادای تکلیف می نمایند وجاپای 118 گذاشته اند!!

از آن جا که قیمت کالاهای اساسی روزبه روزیاهفته به هفته بالامی رود بسیاری ازخریداران که هفتگی برای خرید به بیرون تشریف می برند، چون ازقیمت کالاها بی خبرند؛ مزاحم سازمان شده ووقت کارمندان سازمان را بی جهت تلف  می نمایند! وایرادمی گیرند که سازمان باگرانفروشان ومحتکران برخورد نمی کند!

برای نمونه در سازمان  تعزیرات شهرستان لشت نشا  چندین  بارچنین تلفن هایی رامشاهده نمودیم ، که کارمندان سازمان با خوشرویی پاسخشان رادادند و ادای تکلیف نمودند...

- الو-سازمان تعزیرات

- بفرماییدجانم!

- آقا سرکوچه ی میرزاکوچک خان گوشت گوسفند راکیلویی 20هزارتومان می فروشند.

- عزیزم! مگرخبرندارید ؟ازهفته ی پیش گوشت شده کیلویی 20هزارتومان!

- ای برار !پس سوپری کنارش ماست یک کیلویی رامی فروشند هزارتومان .

- برارجان! ماست دیروزشده 1200تومان بروخداراشکرکن!

- پس شیر پاکتی 1300تومان رامی فروشند 1500تومان ؟!

- قیمتش از دیروز بالارفته جانم، ته قربان!

-...

-...

خوب ملاحظه فرمودید، که سازمان هیچ گونه تقصیری ندارد واگر گهگداری برخوردی می شود از سر غفلت کارمندان سازمان است، که به برخی ازقیمت ها واقف نبوده که بعدازپلمپ مغازه واطلاع از اصل قیمت ها سریعاًرفع پلمپ می گردد.