سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 90/7/30 | 11:22 عصر | نویسنده : هادی اخوان



"دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر جریان انحرافی مشی خود را به گونه ای تنظیم کند که نظام دچار بن بست شود، و مصالح نظام اقتضا کند، احتمال برخورد سخت با این جریان قبل از پایان دوره ریاست جمهوری دور از ذهن نیست.
نماینده چناران و طرقبه تصریح کرد: این عده معتقدند جریانی که اعتقادی به مصالح کشور و منافع مردم نداشته باشد، در مقابل هر کاری اقدام به فرافکنی و برهم زدن آرامش جامعه خواهد کرد. بنابراین نباید هیچ بهانه ای بدست این جریان داد. هر تخلف و فسادی برخورد جدی شود و از سوی دیگر اگر جریان انحرافی به حال خود رها شود و تحت فشار قرار نگیرد، در وادی مفاسد بزرگتر فرو خواهد رفت. " سایت شرق

آرامش ماکه بالکل به هم خوردواقعاًهم کارنمایندگی کارزیانباری وطاقت فرسای است!.به جان عزیزخودم نه  خیال کنید حرف ازخودمان است ولی این عوام کوچه وبازار فرمایش ها می فرمایند که توی این ایام  قاراشمیش دم خروس راباورکنیم یاقسم حضرت عباس را!به هرصورت سری راکه دردنمی کند دستمال نمی بند ند.ازمن گفتن وازکلهم اجمعین نشنیدن! به خرجتان که نمی رود.؟!حالاشمابفرمایید ،ماکجای این مطلب گرانباررا امضاکنیم تاخیا ل مردم راحت شود که بااین جریان برخورد خواهدشد!