سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 90/6/27 | 2:10 عصر | نویسنده : هادی اخوان

       به نقل ازروزنامه ی شرق27/6/90

"در هفته ای که موضوع اختلاس سه هزار میلیاردی بدل به مهم ترین موضوع سیاسی در ایران شده بود، خبر سوءاستفاده مالی هم در برزیل ظاهر شد. شماری از مطبوعات برزیل خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه یکی از وزرا مرتکب سوءاستفاده مالی شده است. اما سوءاستفاده مالی وزیر برزیلی چه بود؟ او حقوق یکی از مستخدمان و کارکنان شخصی اش را از محل بودجه عمومی پرداخت کرده بود؛ همین. اما «همین» خطا یا سوءاستفاده برزیل را تکان داد که چرا یکی از اعضای کابینه به خودش اجازه داده که به پول ما مثلاماهی 400 یا 500 هزار تومان برای یکی از پرسنلش که کارهای شخصی او را انجام می داده از محل «بیت المال» پرداخت کند؟ وزیر مربوطه نخستین عملی که انجام داد، عذرخواهی رسمی از مردم بود و بعد هم همان روز از کابینه استعفا داد و از اینکه عملش «نادانسته» و «غیرتعمدی» باعث آبروریزی دولت شده بوده از همکارانش عذرخواهی مجزا می کند.
    رییس جمهور برزیل هم جداگانه از مردم عذرخواهی می کند و دستور می دهد که یک کمیته حقوقی متشکل از حقوق دانان مستقل به همراه شماری از سناتورها (وکلای مجلس یا پارلمان برزیل) به موضوع رسیدگی کنند تا اساسا جلو این گونه سوءاستفاده ها در آینده گرفته شود.
"

*خوب همین خودش اشتباه است.باآبروی فردی بازی می کنندکه چی ؟!به آن مخلِس عزیز که نامش رابرای حفظ آبرو، محفوظ نگه داشته اند؛ سلام برسانید وبگویید خیال نکند ایران مثل کشور برزیل است که همین طوری اسم کسی راببرند وفردی راازنا  ن خوردن انداخته ،اورامجبوربه استعفانمایند.شغل شریفتان پابرجاست واگر هم دوست دارید کارهای دیگررانیزبه شماپیشنهادخواهیم داد .کاربه این بزرگی راانجام دادن، جربزه می خواهد که هرکسی ندارد.مهم کشف این اختلاس بوده که دولت فخیمه انجام داده وبه مدال افتخاردست یافته است!خیالتان تخت تخت !شمابروید به سفرهای خارجی تان برسید!اموردیگرهم وجودداردکه این جا شایسته نیست  عرض کنیم،خدمت می رسیم ،هوای ماراهم داشته باش!!! قربون شکل پنهانت بروم،کی مارابه دیدار چهره ی منورت    مستفیذ می فرمایید.