سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 90/5/15 | 12:26 صبح | نویسنده : هادی اخوان

بسیاری از مواقع ناخواسته ازدهان مبارک افراد شخیص ،کلماتی به بیرون می پردکه بسیاری آن را حمل برتبلیغات زودهنگام مجلس می کنند؛که سیاسیون به آن می گویندتبلیغات پنهان .درچندروزپیش نماینده ی محترم مجلس آقای کوچک زاده ،که چندان هم ریزه میزه نیستند وچندین بار شاخ فیل وکرگدن رابا دستان نازنینشان شکاندند،فرمودند :"جا داشت که نمایندگان تودهنی محکمی به علی مطهری می زدند که متأسفانه این اقدام صورت نگرفت."

همین سخن والا!که در کمال خون سردی ابرازگردید، موجب شد که بسیاری ازکسانی که توی بدن سازی وپرورش اندام فعالیت می نمایند برای نشان دادن ضرب شست به نمایندگان درمجلس بعدی، تصمیم بگیرند؛ نامزد گردند. فلذا برای این که بعد سخنرانی هرنماینده تودهنی محکمی به همدیگرحواله نمایند؛نمایندگان قوی وهیکلی نیازاست ، که ورزشکاربوده تا بتوانندتحمل مشت یکدیگرراداشته باشند. بسیاری ازکارشناسان اعتقاد دارندبا ورود قهرمانان پرورش اندام به مجلس، مابه آرزوی چندین ساله ی خود که همان مجلسی توأم با تبادل فکری وبرخوردشدید جسمانی است ،خواهیم رسید .

آن طورکه ازگوشه وکناربه گوش می رسد، دکوراسیون مجلس بعدی نیز به کلی تغییر خواهدیافت ودر وسط صحن مجلس ،رینگ بوکس دایر خواهدشد.باآرزوی توفیق بیش تر برای نمایندگان ورزش کار ،شرط تحمل مشت ولگد دیگران ودفاع شخصی به شرط فوق لیسانس بودن نمایندگان افزوده خواهدشد.