• وبلاگ : روزنه
  • يادداشت : نظر انديشمندان!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام:)
    دمتوووووووون گررررررررررررررررررررررررررررررم :)
    مثل هميشه عاليييييييييييييييي بوووووووود:)
    موفق باشييييييييييييييييييييييييييييييييييييد :)
    پاسخ

    خيلي خيلي خيلي .........چاکريم.

    آموزش آپلود کردن عکس و فايل (آپلود کردن عکس و فايل)

    سه شنبه 12 بهمن ماه سال 1389 ساعت 11:07 PM
    آپلود کردن، يعني فايل را در اينترنت به اشتراک گذاشتن. شما مي توانيد عکس يا فايل هاي خود را در اينترنت به اشتراک بگذاريد تا ديگران از مطالب شما استفاده کنند. در واقع فايل هايي که شما دانلود مي کنيد يا عکس هايي که در سايت ها مي بينيد، همگي آپلود شده اند. همان طور که در بخش آموزش وبلاگ نويسي گفته شد، براي ارسال تصاوير در وبلاگتان يا بايد عکس ها را از سايت ديگر کپي کنيد يا خودتان آپلود کنيد. گفتم بهتر است خودتان آپلود کنيد چون وقتي عکس را از سايت ديگري کپي مي کنيد، نشان دادن تصاوير شما به اون سايت بستگي داره، يعني اگه براي اون سايت يا سايت آپلودش اتفاقي افتاد، عکس هاي وبلاگ شما هم نمايش داده نمي شود.

    اما آپلود کردن. چگونه عکس و فايل را آپلود کنيم؟ به نظر من اولين و مهمترين قسمت آپلود کردن، پيدا کردن يک سايت آپلود خيلي خوب است که فايل هاي شما را هميشه بتواند در اختيار کاربران قرار دهد. خيلي وقتها وبلاگ نويسان با اين مشکل روبرو مي شوند که عکس هايشان در وبلاگشان نمايش داده نمي شود يا فايل هايي که براي دانلود گذاشته اند دچار مشکل مي شود. اين يک مشکل کوچک نيست? بعضي وقتها همين مشکل تمام زحمت هاي يک وبلاگ نويس را به هدر مي دهد. من در اينجا بعضي از سايت هاي خوب را معرفي مي کنم تا خداي ناکرده زحمت هاي شما هدر نشود.
    سايت پيکوفايل که مربوط به سرويس وبلاگ نويسي بلاگ اسکاي است. البته کساني که از سرويس وبلاگ نويسي بلاگ اسکاي استفاده نمي کنند هم مي توانند از سايت پيکوفايل استفاده کنند. اين سايت 300 MB فضاي رايگان در اختيار کاربران قرار مي دهد که مي توانيد عکس و فايل هاي خود را در اين سايت آپلود کنيد. براي ورود به سايت پيک و فايل اينجا کليک کنيد.
    سايت پرشين گيگ که با عضويت در اين سايت 100 MB فضاي رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد. براي ورود به سايت پرشين گيگ اينجا کليک کنيد.

    سايت آپ ايران بلاگ که بدون محدوديت حجمي است. براي ورود به سايت آپ ايران بلاگ اينجا کليک کنيد.

    براي آپلود کردن عکس و فايل ها بعد از انتخاب سايت مورد نظر وارد سايت شويد و از طريق گزينه ي ارسال فايل، فايل مورد نظر خود را ارسال کنيد تا فايل شما آپلود شود.وقتي فايل شما آپلود مي شود، آدرسي که فايل در آنجا آپلود شده است به شما نشان داده مي شود. شما مي توانيد آدرس داده شده را در مرورگرتان امتحان کنيد تا فايل آپلود شده را ببينيد. اگر فايل شما عکس است و مي خواهيد در وبلاگتان به نمايش بگذاريد به روشي که در بخش آموزش وبلاگ نويسي توضيح داده شد عمل کنيد. اگر هم فايلي را براي دانلود گذاشته ايد بايد آدرس فايل را در وبلاگتان بنويسيد تا بازديدکنندگان بتوانند فايل شما را دانلود کنند.

    براي اينکه کاملا متوجه بشيد، من آپلود کردن در سايت آپ ايران بلاگ که خيلي آسون است را به صورت تصويري آموزش ميدهم.
    قبل از هر چيز حجم عکسهايي که مي خواهيد آپلود کنيد را کاهش دهيد. توسط خيلي از نرم افزارها اين کار را مي توانيد انجام دهيد.
    اکنون وارد سايت آپ ايران بلاگ شويد و طبق مراحل زير پيش رويد

    http://s1.picofile.com/file/7237625478/1up.gif

    ابتدا قبل از هر کاري بهتر است حجم عکس يا فايل خود را کاهش دهيد.

    گزينه ي Browse را انتخاب کنيد و عکس يا فايل مورد نظرتان را انتخاب کنيد.

    سپس گزينه ي شروع آپلود را انتخاب کنيد.

    بعد از اتمام آپلود صفحه ي زير را خواهيد داشت.

    http://s2.picofile.com/file/7237625806/up2.gif

    آدرس جلوي لينک مستقيم را کپي کنيد و در مرورگر خود past کنيد تا عکستان را ببينيد.


    توصيه من اول سايت پيک و فايل و سپس سايت پرشين گيگ است.



    اما ساير سايتهاي آپلود ايراني:


    سايت آپلود ايران فروم

    سايت آپلود دات آي آر

    سايت آپ 98


    سلام. با مشاهده وبلاگ خوب شما و در راستاي معرفي بهتر وبلاگ هايي که توليد محتواي سالم دارند، مايليم تا با شما تبادل لينک داشته باشيم.
    در صورت تمايل، لطفا به سايت ما و بخش تبادل لينک (منوي بالاي سايت) مراجعه کنيد.
    پاينده باشيد.